« DMC vs Moomin | Main | GLAMOUR »

August 09, 2008

Family Union

暑さと疲労で、ゾンビのようだった1週間。

でも、週末には大事なイベントが・・・bearing
「ご両家顔合わせ」が!!

I've been down by the summer heat this week and so tired that I went to bed very early everyday. But there was a very very important event for me... the family lunch with "Carl"'s family.

Dsc00829
場所はこちら。インターコンチ。We chose Inter Continental Hotel in Yokohama.

Dsc00828
Buffet restaurant Ocean Terrace。しかもフランスフェア中。笑 They're having "France Fair". Good timing?

There were ten people in total, six from his and four from mine. The view was great except for the bad weather (not raining though). I'm so sorry that I couldn't eat anything because of the sickness. They have Chocolate fondu in the cafe time.

カールおじさんの家族6名+うちの家族4名で10名の大所帯。予約をしたので、景色のきれいな席でよかった!ただ、天気があまりよくなくて残念だったけど。

私は緊張と体調不良のため、ぜんぜん食べられなくて、ほんとに残念(ってか悔しい。。。)ちなみに、デザートビュッフェだと、チョコフォンデュがあるのlovelyわお!

After the lunch we moved to the lounge and had tea. Carl and I were interpreters and busy but I think we understood each other somehow. And then we went take "Pri Kura" the instant picture machine together. lol
ランチ後、ラウンジでお茶しながら談笑。通訳は主にカールおじさんと私で、なかなか忙しかったけど、なんとな〜く通じていたと思うので、よし。

その後、パパ&ママsとkids組でプリクラを(笑)

ほんとに楽しかったheart04 We had a really good time. I already miss them.

|

« DMC vs Moomin | Main | GLAMOUR »

Yokohama」カテゴリの記事

「日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

Comments

さぞかし緊張したんやろうねぇぇ。。
お疲れ様~(^-^)v
またプリクラ見せてね☆

Posted by: kayo | August 10, 2008 at 01:41 AM

そんな大事な会の前にランドマークですれちがうとは。。。本当にびっくり!!

体調には本当に気をつけてね~★

Posted by: ぐりこ | August 10, 2008 at 02:13 PM

お疲れさま!

顔合わせ、プリクラ取っちゃうくらい
和気藹々だったんだね〜☆
体調は回復したのかな?

私も来週じゅに家と顔合わせだよ〜。
兄の服装が若干気になります。。。

Posted by: 陽子 | August 10, 2008 at 07:50 PM

>kayo
やっぱ最初はドキドキするね。
最近のプリクラって携帯に画像送れるのよね。ただし、何がなんだか分からなかった両親チームはデジタル化に失敗(笑)

>ぐりこ
ほんと、ビックリだし、かなり笑えた。
しかもお互い微妙に気づいてたところがhappy02

>陽子
今日は少し気温が下がって、だいぶ楽だった。
プリクラは観光の一環で(笑)

お兄様。。。私も姉のファッションには目を光らせていましたわ!第一印象が重要だものね。。。
きっと大丈夫・・・なはず。

Posted by: えりか | August 10, 2008 at 11:28 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/40369/42119675

Listed below are links to weblogs that reference Family Union:

« DMC vs Moomin | Main | GLAMOUR »